عالم الكروشيه والتريكو
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عالم الكروشيه والتريكو

منتدى الاشغال اليدوية والكروشية

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

اريد جواب؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ميموزه

المساهمات : 3

اريد جواب؟ Empty
مُساهمةموضوع: اريد جواب؟   اريد جواب؟ I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 04, 2008 5:46 pm

السلام عليكم
اتاصراحه يا اخواتي انا عندي سؤال لمادا الرجال ديما بيقولو عن المراه انها نكديه و و و ....؟
هل امراه وجدت في زوجها الحنان و العطف و الادن اللتي تسمعها و القلب اللدي يواسيها ستكون نكديه فعلالمادا نلوم دائما المراه ؟كثيرا ما اسمع فلان يشتكي من زوجته طيب هل الرجل مخلوق كامل يعني و مابيغلطش هل كل الرجال يراعون مشاعر زيجاتهم؟ لما يجرحها بكلمه و يجي بعدها كانو ما حصل حاجه دا اللي هايخليها تتناسا و نسامح؟ليه ديما احنا اللي لازم نتنازل و نقبل الاعدار مع ان صعب جدا ان الرجل يسامح لو انجرح بكلمه حتى لو كانت عن غير قصد
و ليه لما الراجل يمل من مراتو يخون؟ مع انها بتبقه مش طايقه البصه في وشو و برضو بتستحملو و نشوف طلباتو بجد اريد اجوبه لان لو الحياه الزوجيه كده ربنا يستر Crying or Very sad
nana
الادارة العليا
الادارة العليا

المساهمات : 282

اريد جواب؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: اريد جواب؟   اريد جواب؟ I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 04, 2008 8:12 pm

اهلا يا عسووووووووولة هو انت حصلت انت لسة عرووووووووووسة في ايه اعرفكم بصاحبتي مغربية ولسة متجوزة في المنصووورة و هي حامل ربنا يفك حملها على خير يا رب بصي يا عسل لو في تقلباات في طبعك حتكوون بسبب الحمل بس بتصير الست عدوانية حتى مع نفسها ههههههه باشرح يعني كاني جربت استني يدخلوو المتجوزات وياكدوو كلامي عشان واحدة صاحبتي كان حصل لها نفس الكلام و كرهت زوجها ووصلوو بعد الشر يا رب للطلاق وجات قعدت عندي في البيت واول ما خلفت ندمت وبقاالها تقريبا ثلاث سنين بتترجا زوجها يرجعها وي ا دووووووووب بالعافية رجعها
ميموزه

المساهمات : 3

اريد جواب؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: اريد جواب؟   اريد جواب؟ I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 04, 2008 10:25 pm

ناري درتي ليا الاشهار Very Happy ايوا يا اختي اقلك ايه و لا ايه و لا ايه انا مش طايقه حتى الهدمه اللي على جتتي بس و الله بجد اللي قلنو صحيح الرجاله سبحان الله ديما ليهم عدر غيرنا scratch
دودو
Admin
Admin
دودو

المساهمات : 189

اريد جواب؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: اريد جواب؟   اريد جواب؟ I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 12:54 am

اختى الغالية ميموووزه

لازم الست تكون متفاهمة مع زوجها اولا

ولازم كمان تعرفى انك فى حياة جديدة غير حياتك فى بيت اهلك

واكيد مع مرور الوقت والعشرة هيكون فى تفاهم وحب ومشاعر جميلة بينكم تجعلك تحبين حياتك الجديدة

واكيد بعدك عن اهلك وعن بلدك سبب فى ذلك

ارجوا منك التماسك وحب الحياة الزوجية الصبر والتحمل وانتى فى يديك مفتاح حياتك

ممكن ان تجعلى حياتك سعيدة بأبتسامة صغيرة فى وجة زوجك او كلمة طيبة

ارجوا لكى التوفيق والسعادة ان شاء الله
https://arab-woman.yoo7.com

اريد جواب؟
صفحة 1 من اصل 1